Dag 5 en 6:

24 april 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Mijn campergenoten vergeten nog wel eens wat op de blog te zetten, maar ik wil het een beetje vrij laten. Even een update:
We hebben een paar leuke dagen gehad. Gisteren een interessant bezoek aan Mallwarebytes en aan Intel. De jongens zijn soms nog wat te verlegen om vragen te stellen aan de Amerikanen, maar dat is soms ook lastig. Biij Mallwarebytes leek het wel een beetje een speeltuin, met tafeltennis- en tafelvoetbal op kantoor. Vandaag zijn we bij Google, Apple en het Nasa Ames Center geweest. Helaas was het niet gelukt om echt bij deze bedrijven binnen te komen (alleen bij hun visitors-centers), maar de gadget-shops hebben goede zaken gedaan. Morgen nog een bedrijfsbezoek aan Palo Alto Networks. Dat was 4 jaar geleden, bij onze vorige reis erg interessant.

Grappig om te zien is ons "huishouden": ik noem het maar een gecontroleerde bende. Een beetje bijsturen is soms wel nodig, maar de sfeer zit er goed in. De jongens gaan goed met elkaar om. Een biertje op zijn tijd verhoogd uiteraard de sfeer.

Morgenmiddag laten we Silicon Valley achter ons en gaan we richting Yosemity NP. Een heel andere ervaring.

Helaas heeft onze nieuwe camper (3000 mijl op de teller) al enkele kleine gebreken, zoals een deffecte boiler. Wordt het toch nog een beetje "echt kamperen".

Mark