Dag 4: Computer History Museum

23 april 2018 - Half Moon Bay, California, Verenigde Staten

Gisteren naar HET museum voor ICT-ers geweest. Van oude mechanische rekenmachines, delen van de ENIAC, de Commodere 64 en de eerste mobiele aparaten via de eerste via de Apple 1 en de eerste analoge IBM's naar de toekomst: zelf rijdende auto's, nieuwe gameontwikkelingen en "the Internet of Things".

Onze camper hadden we thuis gelaten en wij waren verdeeld over de andere RV's. Ook wel een leuk om daar de sfeer te proeven. Boodschappen gedaan.

Neal had gisteren zijn schoenen leren zwemmen in de zee en maar 1 paar bij zich. Hij liep vandaag op veel te grote slippers van Mark door het museum en vandaag toch maar een paar nieuwe schoenen gekocht.

Op de terugweg een ommetje langs de mooie kustweg. De zeehonden die hier altijd zitten waren even uit vissen.

s'Avonds hadden Gavin, Neal en Nick hamburger voor ons gebakken. Erg lekker, masr de keuken leek daarna wel een slagveld. Na een flinke poetsbeurt was de camper weer aantoonbaar.

Enkele studenten uit de andere campers hadden hele grote mokken met toepasselijke teksten voor onze docenten gekocht. Erg leuk. Op die van Mark staat "Best teacher ever". Daar valt natuurlijk geen spelt tussen te krijge. 😀.

Vandaag naar vroeg op naar Mallwarebytes en Intel. Daarna door naar de volgende camping in Gilroy Garlic. Meer foto's volgen later, want de Wifi is hier traag.