Laatste dag....

2 mei 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteren naar Alcatraz geweest. Dat blijft indrukwekkend. De 86 jarige voormalig gevangene zat daar nog steeds zijn boeken te verkopen, net als 4 jaar geleden.
Verder gewinkeld en de stad bekeken . De jongens waren vrij om hun eigen ding te doen. Na een schoonmaakbeurt van de camper gaan slapen.

Vandaag de RV's terug gebracht. Ondanks wat kleine gebreken geen extra kosten! Roadbear doet dat erg netjes. In SF nog wat geschopt en met de groep nog wat gaan eten: ons "laatste avondmaal" als afsluiting van de reis. Dat kon nog net uit ons camperbudget, wat nu vrijwel op is.

Het was fijn om te horen dat de jongens uit mijn camper het allemaal een unieke en waardevolle ervaring hebben gevonden. Onderling is het ook heel goed gegaan. Toch wel een avontuur met zulke uiteenlopende karakters!

Straks beginnen we aan de lange terugreis. Bijna 11 uur vliegen. Voor mij was het de derde keer dat ik de reis mee organiseer, maar ook nu kan ik weer terugkijken op een leuke en unieke ervaring. Mede door mijn reisgenoten!

Hopende op een voorspoedig terugreis, Mark

(door soms slechte verbinding en een niet goed werkende app is het met de foto's een rommeltje geworden, naar dat komt nog goed)